מספר בינלאומי, זהב וכוכבית

בעזרת השירותים אלו תוכלו לשפר את האיכות השירות ללא תוספת בכוח אדם או ברכישה, התקנה או אחזקה של חומרה או תוכנה נוספים לטובת ניהול השיחות הנכנסות לעסק.

מספרים כוכבית

בעולם הנגיש של היום, כאשר הכל זמין והתחרות גדלה, יש צורך בלהיות שונה, מוביל ובולט משאר המתחרים. חברות ובתי עסקים רבים מבינים שההצלחה הינה בקשר ישיר עם הלקוחות.

אנחנו מאפשרת לבעלי עסקים, לרכוש מספר מקוצר (כוכבית) אשר יהיה קליט ונגיש ללקוחות במחיר האטרקטיבי ביותר בישראל.

היתרונות – קליט ובולט.

התוצאה- גידול במכירות .

מספר זהב

בעזת מספרי זהב, מספר 1800 או מספר 1700 תיתנו מענה מהיר ואוטומטי לכל יעד מותאם לעסק שלכם. השירות כולל אפשרות להטמעת מידע למספר רב של מתקשרים בו זמנית, חיבור סניפים בפריסה ארצית תחת מספר אחד ותפריט קולי אחד לכל השיחות, תשדרו חדשנות ונגישות גבוהה והעצימו את תדמית העסק שלכם כנותן שירות איכותי ללקוחותיו בפריסה ארצית ובאופן המקצועי ביותר


מספרים וירטואליים – מספר בינלאומי

חברתנו מעמידה לרשותך שירות ייחודי : מספרים וירטואליים – הדרך שלך לתקשר עם מגוון יעדים בארץ ובחו"ל בקלות, בנוחות וביעילות!

בעזרת שירות מספרים וירטואליים ביכולתך לקבל מספר טלפון במעל 60 מדינות לבחירתך ולנתב את השיחה למספר טלפון שברשותך. שירות מספר וירטואלי מתאים עבור כל אדם ומטרה ויתרה מכך, הנו אידיאלי עבור עסקים המעוניינים להרחיב את תחומי פעילותם אל מעבר לים ולהפוך לבינלאומיים.

מספרים במגוון יעדים

באמצעות השירות שלנו יתאפשר לך לרכוש מספר וירטואלי מקומי בכל מדינה אשר מופיעה ברשימה. המתקשרים יחייגו למעשה למספר מקומי בעלות מקומית, כאשר בפועל, השיחה תנותב אליך ללא הסגרת המיקום האמיתי של העסק שלך.
שרות מספר וירטואלי מאפשר הקלטת וכלל האפשריות של מרכזיה בענן.

*השירות לא כולל SMS.

הצעת מחיר מרכזיה ופקס2מייל
הצעת מחיר מרכזיה ופקס2מייל