חברת SOSOPA מציעים שירותי ניהול מוקד טלפוני עבור מגוון חברות מקומיות ובעולם המספק פיתרון מקצה לקצה הכולל שירותי טכנולוגי וציוד קצה התומך באיסוף מידע וניתור השיחות בצורה מקצועית.
בזכות המערכת קול סנטר שלנו תוכלו לקבל דוחות בזמן אמת לפעילות הנציגים והלקוחות המתקשרים ולאיסוף נתונים לצורך ניתוח, מעקב ובקרה לרמת השרות ב- קול סנטר וביצועי המוקדנים לאורך זמן. המערכת משולבת עם מרכזיה טלפונית ומספקת כלי בקרה ניהולי מדויק למנהל הקול סנטר.
המערכת נוחה ומאפשרת מגוון רחב של תצורות, וניהול על פי הדרישות שלכם עם חיבור מלא למערכת CRM שלכם.
כמו כן, ניתן לשלב ולהוסיף על המערכת CALL CENTER מערכות SMS ו-Whatsapp המאפשרות מספר תסריטים של שליחת הודעות.
בנוסף, קיים אפשרות לחיבור מערכת הקלטת שיחות עם יכולת שמירה בענן מאובטח לזמן המתאים לכם.
חבר את הלקוחות עם הסוכנים הנכונים בזמן הנכון. נצל את היתרון של ניתוב אוטומטי מתקדם, 6 אסטרטגיות ACD תור (צלצול) מוגדרות מראש, אפשרויות IVR הניתנות להתאמה אישית ותכונות נוספות המאפשרות רזולוציית שיחות מהירה יותר.
ניתוב מבוסס זמן – פתיחה וסיגרה של המרכזייה לפי שעות עבודה
ניתוב מבוסס בחירה עם IVR – נתב שיחוח חכם
תור ACD – תור המתנה חכם
הפצת שיחות סימולטנית (צלצל לכולם)
הפצת שיחות בהזמנה קבועה (לינארית)
הפצת שיחות רוטרי (Rrmemory)
אפשרות לחיבור מערכת חייגן – תותח שיחות
ספק את כל הכלים הדרושים לסוכנים ולמנהלים שלך בממשק אחד. לוח התורים הדינמי והיעיל מקל עליך לעקוב אחר מצב התורים, לבדוק ולהחליף סטטוס סוכן ולבצע במהירות פעולות שיחה כמו העברה, חניה, ניטור, הזנה, לחישה לנציג, עוד – בגרירה ושחרור או בלחיצה פשוטה.
ניהול שיחות מתקדם – לקוח VIP, גרירה לנציג ועוד
בקרה על שיחות פעילות ומצב ההמתנה
תצוגה ובקרה מלאה על סטטוס הסוכן
תצוגה של מדדי תור בזמן אמת – מסך Call Center
בקרת גישה לתכונות מבוססות תפקידים
תגלו ותשמרו על הבקרה והמדדים של המוקד שלכם בזמן אמת ותוכלו להכוון ביצועים מרכזיים מ-Wallboard של המערכת Call Center במרכזיה.
כל הנתונים מחושבים אוטומטית בזמן אמת, יומי, שבועי או חודשי לניטור, ניהול ואופטימיזציה מעמיקים של המוקד הטלפוני שלכם.
17 מדדי ביצועים מרכזיים
ניטור בזמן אמת
מסגרת זמן חישוב גמישה
ווידג'טים הניתנים להתאמה אישית
תצוגה מרובת מסך
אפשרויות שירות עצמי
נתין לשלב IVR אוטומטי עם הנחיות לשירות עצמי כדי לאפשר ללקוחות לעזור לעצמם ללא התערבות סוכן ולהאיץ את זרימת השיחות.
חווית המתנה אישית
לשירות לקוחות ממתינים באופן יזום עם מידע מועיל – זמן ההמתנה המשוער, מיקום התור והודעה מותאמת אישית – ומתן אפשרות מתקדמת לשיחה חוזרת עם שמירת מיקום בתור.
כוונן את זרימת השיחה
גלה במבט מדויק ומהיר מצב השיחות בלוח התורים והתאם את כוח האדם וזרימת השיחות כדי להגביר את יעילות המוקד.
ניטור ונוכחות הסוכן
התנהגויות סוכן מתאימות לקורס בקלות באמצעות אימון לחישה, ניטור שקט, פונקציונליות של כניסת שיחות והקלטת שיחות.
הגדר SLA לאבטחת איכות
ניטור אוטומטי של הסכם רמת השירות (SLA) המוגדר מראש בדשבור וקבל התראות בזמן אמת באת הצורך.
סקר שביעות רצון
לעזור לסוכנים שלך לצמוח ולהשתפר עם המהנה שהוא נותן ללקוחות המועברות ישירות מסקרים מעמיקים לאחר שיחה ודוחות שביעות רצון לקוחות.