שירות ניהול מוקד בחירות טלפוני

חברת SOSOPA מציעים שירותי ניהול מוקד טלפוני עבור מגוון חברות מקומיות ובעולם המספק פיתרון מקצה לקצה הכולל שירותי טכנולוגי וציוד קצה התומך באיסוף מידע וניתור השיחות בצורה מקצועית.

בזכות המערכת קול סנטר שלנו תוכלו לקבל דוחות בזמן אמת לפעילות הנציגים והלקוחות המתקשרים ולאיסוף נתונים לצורך ניתוח, מעקב ובקרה לרמת השרות ב- קול סנטר וביצועי המוקדנים לאורך זמן. המערכת משולבת עם מרכזיה טלפונית ומספקת כלי בקרה ניהולי מדויק למנהל הקול סנטר.

המערכת נוחה ומאפשרת מגוון רחב של תצורות, וניהול על פי הדרישות שלכם עם חיבור מלא למערכת CRM שלכם.

כמו כן, ניתן לשלב ולהוסיף על המערכת CALL CENTER מערכות SMS ו-Whatsapp המאפשרות מספר תסריטים של שליחת הודעות.

בנוסף, קיים אפשרות לחיבור מערכת הקלטת שיחות עם יכולת שמירה בענן מאובטח לזמן המתאים לכם.

Youtube Video
אפשרויות שירות עצמי

אפשרויות שירות עצמי

נתין לשלב IVR אוטומטי עם הנחיות לשירות עצמי כדי לאפשר ללקוחות לעזור לעצמם ללא התערבות סוכן ולהאיץ את זרימת השיחות.

אפשרויות שירות עצמי

חווית המתנה אישית

לשירות לקוחות ממתינים באופן יזום עם מידע מועיל – זמן ההמתנה המשוער, מיקום התור והודעה מותאמת אישית – ומתן אפשרות מתקדמת לשיחה חוזרת עם שמירת מיקום בתור.

כוונן את זרימת השיחה

כוונן את זרימת השיחה

גלה במבט מדויק ומהיר מצב השיחות בלוח התורים והתאם את כוח האדם וזרימת השיחות כדי להגביר את יעילות המוקד.

ניטור ונוכחות הסוכן

ניטור ונוכחות הסוכן

התנהגויות סוכן מתאימות לקורס בקלות באמצעות אימון לחישה, ניטור שקט, פונקציונליות של כניסת שיחות והקלטת שיחות.

הגדר SLA לאבטחת איכות

הגדר SLA לאבטחת איכות

ניטור אוטומטי של הסכם רמת השירות (SLA) המוגדר מראש בדשבור וקבל התראות בזמן אמת באת הצורך.

סקר שביעות רצון

סקר שביעות רצון

לעזור לסוכנים שלך לצמוח ולהשתפר עם המהנה שהוא נותן ללקוחות המועברות ישירות מסקרים מעמיקים לאחר שיחה ודוחות שביעות רצון לקוחות.

הצעת מחיר מרכזיה ופקס2מייל
הצעת מחיר מרכזיה ופקס2מייל