קבלה מקצועית ויעילה לשיחותיכם!
ניהול פשוט וקולח של התקשורת בלחיצה אחת הימנע משיחות שאבדו והעברות כאוטיות!
מרכזיית PBX הינה מרכזיה וירטואלית ברישיון משרד התקשורת, אשר פועלת על גבי השרתים של החברה ומנוהלת באמצעות תקשורת אינטרנטית. שימוש במרכזיית PBX יחסוך עבורך את עלויות ומתקדם, עם יכולות מגוונות ועלויות קטנות בהרבה לעומת התקנת מרכזייה בבית העסק.
מרכזיית PBX תייעל את חווית השירות של הלקוח ובמקביל – תאפשר ניהול חכם וטוב יותר לעסק או הארגון, וכן מאפשרת תקשורת תוך כדי ניידות מלאה – הן לכל אנשי השטח המחוברים לרשת של החברה והן לסניפי הרשת השונים – כך שתמיד תוכלו לספק מענה מהיר, זמין ואיכותי.
בחברה עובדים טכנאים איכותיים ומנוסים, וברצוננו להגדיל את השותפים שלנו.
מגוון הפתרונות שלנו יצר תיעדוף בחברות הגדולות בארץ לבחור בנו כשותף לדרך וספק פתרונות עבורו ומסתמך עלינו עד היום לקבלת מענה ושירות מצוין ללקוחות שלהם.
מה כוללת המרכזייה
משרד מרחוק המשרד שלך הוא עכשיו בכל מקום בו אתה נמצא, בכל מקום שאתה הולך.
ניתוב שיחות מערכת לניתוב שיחות באופן קל ומידי IVR.
אבטחה הצפנת שיחות בתקן AES.
שרידות מערכת שרידות וגיבוי חם Fail over.
הקלטות ממשק הקלטת שיחות ושליפה מידית על גבי גבוי שרות ענן מאובטח.
שילוב שליחת מסרונים SMS.
מספרים וירטואליים אפשרות רכישת מספרים במגוון רחב של מדינות .
שיחות ועידה אפשרות לשיחות ועידה בצורה קלה ומהירה.
סינון שיחות אפשרות סינון שיחות לפי מספרים או שיחות חסויות.
המתנה נעימה אפשרות להשמעת מוסיקה עד למענה השיחה.
דוחות דוחות הכוללים שיחות פעילות, חשבוניות, היסטוריה וכו'.
שרות Fax2Mail שליחה וקבלת פקס דרך המייל.
מיוחד ל-CALL CENTER
כחלק ממערך תקשורת של ארגונים שונים, קיים בחברתנו פתרונות ייעודיות למערכות CALL CENTER כגון
מספרי זהב וכוכבית
חייגן מערכת חייגן ושיחה חוזרת
האזנות אפשרות להאזין לעובדים או לאמן אנשי מכירות באמצעות האזנות.
דוחות דוחות הכוללים שיחות פעילות, חשבוניות, היסטוריה וכו'.
CRMיכולת התממשקות עם CRM
ממשק CallCenter מהמתקדמים בעולם :
– הקפצת חלון עם פרטי הלקוח ואפשרות לכתיבת הערות.
– סרגל נציג המאפשר מגוון פעולות נרחב.
– דוחות סטטיסטיים לפי נציג ותורים